≡ Menu

E-katalog Oriflame, czyli Twój własny internetowy sklep kosmetyczny

E-katalog Oriflame

Wkrótce wszyscy konsultanci Oriflame będą mogli używać e-katalogu i zwiększyć tym samym liczbę swoich klientów. Oriflame wypuściło nowatorskie narzędzie, dzięki któremu Twoje zarobki mogą znacznie się podnieść. I to wszystko online. Jak dotąd narzędzie wciąż jest testowane i dlatego dostępne tylko dla konsultantów powyżej 9%.

Do tej pory wszyscy używali tylko katalogu papierowego. A katalog elektroniczny?

Do tej pory zdecydowana większość konsultantów koncentrowała się na działalności offline i to tam właśnie zbierała większość swoich zamówień. W ten sposób katalog papierowy królował i był podstawowym narzędziem pracy. Tylko część osób używała katalogu elektronicznego. Link do niego konsultanci rozsyłali swoim znajomym mailowo lub na Facebooku.

Niestety nie było to zbyt wygodne dla obu stron – ani dla klienta ani dla konsultanta. Klient po przejrzeniu katalogu musiał spisać kody produktów i przekazać je konsultantowi. Konsultant z kolei musiał je wprowadzać do formularza zamówień, informować klienta o dostępności produktów itd. Rezultat był taki, jak wspomniałem wyżej – mało kto korzystał z internetu, aby zbierać zamówienia.

I właśnie teraz ma się to zmienić. Szykuje się mała (a może duża – kto wie?) rewolucja.

E-katalog – jak to działa?

Po zalogowaniu się na konto mam od razu dostęp do swojego unikalnego linka. Jeśli zostawię go na Facebooku lub prześlę komuś mailem, klient po kliknięciu zostaje przeniesiony do katalogu, który wygląda tak jak ten dzisiejszy, ale to, co się dziej później, jest naprawdę fajne. Wszystkie dodane do koszyka produkty lądują w moim koszyku, klient uzupełnia swoje dane kontaktowe a w jego imieniu składam zamówienie. Potem wystarczy się umówić po ich odbiór.

Szczegóły niżej w video:

Zobacz też instrukcję w pdf

Jednak nie tylko o wygodę tu chodzi – lecz o mechanizm programistyczny, dzięki któremu tak naprawdę  każdy z nas może używać strony Oriflame jako własnego sklepu internetowego. Do Ciebie jako właściciela należy jego promocja, czyli zdobywanie klientów. Jak każdy handlowiec zarabiasz na marży – w Twoim wypadku wynosi ona 30%.

Jak używać e-katalogu?

O tym, jak promować swój katalog/sklep Oriflame w internecie, jest mowa w powyższym video – dlatego nie będę tego powtarzał. Na początek z pewnością warto te wskazówki wykorzystać i przetestować u siebie.

Warto jednak pamiętać, że

  • e-katalog możesz przesłać swoim dotychczasowym klientom, z którymi nie możesz z jakiegoś powodu się spotkać;
  • przede wszystkim jednak możesz go udostępniać osobom, które dotąd nigdy u Ciebie nie zamawiały – łatwość dotarcia do nich dzięki temu jest niesamowita;
  • nie musisz ograniczać się do osób, które mieszkają gdzieś blisko Ciebie – możesz zdobywać klientów wśród znajomych i nieznajomych mieszkających na drugim końcu Polski;
  • dlatego jeśli nie możesz im przekazać zakupów, zaproponuj im zniżkę – dołączając do Oriflame mogą kupować taniej 0 23% (pamiętaj, aby zarejestrować je samodzielnie – wtedy na 100% trafią do twojej grupy) a Ty otrzymasz nie tylko dodatkowy rabat, ale również nagrody lub pieniądze przelewane na Twój rachunek bankowy.

Tak więc jeśli non stop siedzisz na fejsie 😉 a nawet sporo mniej, to z pewnością wkrótce będziesz mógł lub mogła skorzystać z tego rozwiązania.

[ratings]

Podobne wpisy:

0 komentarzy… add one

Zostaw komentarz