≡ Menu

Oriflame logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta w Oriflame możesz je łatwo utworzyć tutaj >>>
Zaraz potem otrzymasz dane do logowania się na stronie Oriflame Zaloguj się i ciesz się dostępem do niższych cen i wielu ofert dodatkowych.

Jak złożyć zamówienie Oriflame przez internet?

Instrukcja jak składać zamówienia w Oriflame

W związku z licznymi pytaniami nowych Konsultantów o to, w jaki sposób składać zamówienie w Oriflame, zamieszczam poniżej poradnik „Krok po kroku” oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w kwestii zamówień. Miłej lektury!

1. Najpierw zarejestruj się w Oriflame

Zamawiać w Oriflame można przez internet, ale również za pomocą maila, smsem lub telefonem, bądź po prostu bezpośrednio w oddziale firmy. We wszystkich tych przypadkach najpierw musisz się zarejestrować w Klubie Oriflame.

Zarejestrować się możesz jako konsultantka lub klientka i w obu tych przypadkach masz możliwość tańszych zakupów i szereg innych przywilejów. Najlepiej i najszybciej zrobić to przez internet.

Uwaga: Jest bardzo istotne, gdzie i do kogo się zarejestrujesz. W Oriflame każdy konsultant ma swojego opiekuna (sponsora), za sprawą którego można albo zachwycić się współpracą z Oriflame albo wręcz przeciwnie – zniechęcić się. Możesz to zrobić np. za pośrednictwem strony Oriflame, ale wtedy zostanie Ci przyznany przypadkowy opiekun a wtedy łatwo o rozczarowanie. Ja polecam naszą grupę Orioffice, dzięki której można min. pracować przez internet, są też dostępne darmowe instrukcje video, co i jak zrobić, żeby najwięcej zarabiać albo kupować tylko dla siebie i rodziny/znajomych jak najtaniej.

  Rejestracja do Oriflame za pośrednictwem grupy Orioffice

2. Jeśli chcesz, aktywuj sobie kredyt

Najlepiej przed złożeniem zamówienia mieć aktywny kredyt Oriflame (po rejestracji otrzymasz wniosek – należy go podpisać i z kserokopią obu stron dowodu osobistego przesłać swojemu Sponsorowi).

Dzięki kredytowi (inaczej mówiąc odroczony termin płatności) nie trzeba wykładać pieniędzy na opłacenie zamówienia od razu, jest na to 14 dni od momentu doręczenia paczki. Na początku limit kredytowy wynosi 350 zł. W ramach tego kredytu można złożyć dwa zamówienia, pod warunkiem, że nie mamy w dniu składania zamówienia zaległych, nieopłaconych faktur.

3. Zaloguj się do systemu Oriflame

Logowanie do Oriflame www.oriflame.plLogowanie do konta Oriflame na stronie www.oriflame.pl polega na tym, że wpisujemy login, czyli swój adres email lub numer konsultanta oraz hasło.

Dane te dostaniesz zaraz po rejestracji w Oriflame.

Zaraz po zalogowaniu się zostaniesz przeniesiona do strefy konsultantki.

Gdybyś zapomniała loginu, czyli numeru klubowicza, to możesz zamiast tego podać adres email.

Możesz też odzyskać hasło klikając w polu LOGOWANIE link Nie pamiętasz hasła.

Czasami zdarzają się trudności w zalogowaniu się, najczęściej zdarza się to ostatniego dnia katalogu i to późnym wieczorem. Dlatego nie warto zamówienia odkładać na ostatnią chwilę, tylko składać

4. Wrzucamy produkty do koszyka

Kolejny krok to wybór naszych produktów. Produkty do koszyka możemy wkładać albo za pomocą formularza zamówień (wpisując kod zamawianego produktu oraz ilość) albo przeglądając wersję online aktualnego katalogu Oriflame (na dole jest możliwość dodania produktów z danej strony do koszyka), lub wyszukując produkt za pomocą wyszukiwarki na stronie i klikając  „Dodaj do koszyka”.

W formularzu zamówień wpisujemy kody produktów i ich ilość

W formularzu zamówień wpisujemy kody produktów i ich ilość

Może zdarzyć się brak produktu (produkty z ofert bardzo korzystnych potrafią zniknąć w ciągu jednego dnia), wtedy jego cena i wartość punktowa nie są wliczane w zamówienie. Warto jednak zostawić go w koszyku, bo produkt zostanie doliczony do następnego zamówienia (pojawi się w koszyku), po cenie z katalogu, w którym był zamówiony i niedostępny.

zamawianie-katalog-oriflame

Do koszyka produkty można wrzucić także przeglądając katalog

 

Strona produktu Oriflame

Jeśli nie znasz kodu produktu, skorzystaj z wyszukiwarki i odnajdź produkt

Po zamówieniu wszystkich produktów, wchodzimy w „Koszyk” i sprawdzamy poprawność obecnych w nim produktów oraz ilość każdego z nich (na tym etapie proszę nie sugerować się ceną ani wartością PP, bo obie wartości po obliczeniu w następnym kroku rabatów, ulegają zmianie), następnie klikamy „Akceptuję”.

Koszyk zakupowy w sklepie internetowym Oriflame

W koszyku możesz zmienić ilość każdego produktu, usunąć produkt. Ceny promocyjne pojawią się dopiero w następnym kroku, po wciśnięciu „Dalej”.

5. Sprawdź szczegóły zamówienia

Uwaga: Na tym etapie można jeszcze korygować zamówienie.

Czy naliczyły Ci się rabaty i zredukowane punkty?

Dopiero po wciśnięciu przycisku „Dalej” widać zredukowane ceny (promocyjne)rabaty i właściwą liczbę punktów za zamówienie.

Zredukowane ceny Oriflame

Ceny promocyjne pojawiają się (redukują) dopiero w widoku Szczegóły Zamówienia

Czy zostały dołączone nagrody?

Dopiero tutaj również pojawiają się ewentualne nagrody wygrane w różnych programach. Niekiedy nagrody – a właściwie kody produktów, które wygraliśmy – trzeba wrzucić do koszyka samodzielnie (zwykle taka informacja pojawia się na ulotkach z daną promocją).

nagrody-oriflame

Dodane do zamówienia nagrody. Można je wygrać w programach Witamy, Lojalnościowym, Sponsorskim itd.

Wybierz sposób dostawy i opłatę za przesyłkę

Za przesyłkę płacisz tylko wtedy, kiedy Twoje jednorazowe zamówienie jest nie mniejsze niż 100 punktów.

Jeśli zamówienie nie osiągnęło 100PP, to wysokość opłaty za przesyłkę różni się od sposobu i miejsca dostawy.

  • Za dostawę do domu zapłacimy 11.90 zł
  • Za dostawę do paczkomatu – 9,90 zł.
  • Biuro Regionalne Oriflame i Oddział Oriflame – 7,90 zł.
Dostawa i opłata za przesyłkę Oriflame

Możesz wybrać różne miejsca dostawy. W każdym przypadku koszty dostawy będą inne.

Uwaga – pamiętaj o produkcie zwalniającym z opłaty za wysyłkę : W Oriflame zwolnione z opłaty za przesyłkę są zamówienia na min. 100 punktów (ok. 260 zł.). Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 100 PP, możesz uniknąć tej opłaty kupując jeden z proponowanych produktów.

Produkt zwalniający z opłaty za przesyłkę w Oriflame

Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 100 punktów, aby uniknąć opłaty za przesyłkę, możesz zamówić jeden z dwóch produktów zwalniających z opłaty wysyłkowej. W każdym katalogu są to inne produkty,

Jego cena także różni się w zależności od miejsca dostawy:

  • Przy dostawie do domu produkt ten będzie kosztował 15,90 zł.
  • Za produkt ten przy dostawie do paczkomatu zapłacisz 13,90 zł.
  • Do Biura i Oddziału – 11,90 zł.

Wybierz sposób płatności

Na etapie Szczegółów Zamówienia możesz też wybrać sposób płatności za swoją paczkę. Generalnie w Oriflame przy zamówieniu przez internet są dostępne 3 sposoby płatności:

  • na kredyt (czyli odroczony termin płatności, który trzeba wcześniej aktywować – zob. informacje w punkcie 2)
  • przy odbiorze, czyli kurierowi do ręki
  • online w trakcie składania zamówienia – płatność kartą kredytową lub przelewem
Sposoby płatności Oriflame

Jeśli wszystko ustawione jest jak należy, wystarczy kliknąć Potwierdź Zamówienie i koniec! Na paczkę czekamy zwykle 2-3 dni. W ciągu dwóch godzin na Twój adres mailowy przychodzi potwierdzenie zamówienia.

O czym warto jeszcze wiedzieć?

  • Zamówienia można też składać telefonicznie ( tel. 224580300), mailowo (zamowienia@oriflame.com.pl), przez sms (tel. 604777962) oraz przez faks (tel. (022)8731250), no i bezpośrednio w Oriflame oraz Biurach Regionalnych.
  • Aktualne promocje Oriflame wyświetlane są w prawej kolumnie na stronie głównej po zalogowaniu.
  • Do każdego zamówienia obligatoryjnie doliczane są dwa katalogu (po 1,50 każdy) i jeden darmowy, płatne można usunąć z koszyka w ostatnim etapie zamawiania.
  • Jeśli nie składałaś zamówienia w Oriflame przez dłuższy czas, (rok lub dłużej) a aktywowałaś wcześniej konto, to wymagana jest ponowna rejestracja. Jeśli zarejestrowałaś się w Oriflame, ale w ciągu dwóch pierwszych katalogów nie składałaś zamówień, Twoje konto Oriflame wygasło i również musisz zarejestrować się ponownie.
  • Możesz składać dowolną ilość zamówień w okresie obowiązywania katalogu (dwa można złożyć w ramach przyznanego limitu kredytowego).
  • Na aktywację konta (złożenie pierwszego punktowanego zamówienia) jako nowy Konsultant masz dwa katalogi, po tym czasie konto wygasa). Po pierwszym zamówieniu konto Oriflame aktywuje się na okres jednego roku.
  • Dostawa zamówień od 100 punktów (PP) – GRATIS.
  • Można zamawiać dla siebie z rabatem 20% od cen katalogowych i/lub dla Klientek (wtedy te 23% prowizji od cen katalogowych jest dla nas).
  • 100 punktów (PP) to około 260 zł.
  • Wpisowe do Oriflame w cenie regularnej to 6,90 zł (doliczane do pierwszego składanego zamówienia), czasem jest promocja i wtedy to tylko 1 zł! U nas w Orioffice promocja trwa zawsze i opłata wpisowa 6,90 zł. jest zwracana, kiedy Twoje pierwsze zamówienie wynosi 100 punktów.
  • Jako nowa Konsultantka możesz zamówić dwa zestawy próbek po 1 zł każdy. Kody zestawów otrzymasz od swojego Sponsora.
  • Zestawy katalogów można zamówić w zależności od potrzeb (szczegóły na ostatniej stronie cennika).

Jeśli masz pytania, zadaj je proszę niżej w komentarzach.

A tak w ogóle światową stronę Oriflame znajdziesz tu

Podobne wpisy:

10 comments… add one
  1. Z chęcią bym założyła sobie konto ale głupie jest to że konto wygasa.
    Ja bym chciała robić zakupy jako klientka i to nie co miesiąc z każdego katalogu a tu coś takiego ” Po pierwszym zamówieniu konto Oriflame aktywuje się na okres jednego roku.” lub takiego: ” jeśli nie składałaś zamówienia w Oriflame przez dłuższy czas, (rok lub dłużej) a aktywowałaś wcześniej konto, to wymagana jest ponowna rejestracja. Jeśli zarejestrowałaś się w Oriflame, ale w ciągu dwóch pierwszych katalogów nie składałaś zamówień, Twoje konto Oriflame wygasło i również musisz zarejestrować się ponownie. „. Potrzebuję zrobić szybkie prezenty na święta, prawdopodobnie gdzieś za miesiac bo poluje na konkretne produkty i przydałoby mi się oriflame, a tu jeszcze trzeba płacić za wpisowe…
    Trochę utrudniają.
    Konto powinno być free i na zawsze, lub do takiego momentu aż sama nie zechcesz go usunąć…
    Wydaje mi się że powinno to zostać dopracowane bo mnie to odstrasza i nie wiem co robić… a potrzebuję takiego konta raz na dwa, trzy miesiące…. a nie uśmiecha mi się zakładanie na każde zakupy nowego konta, bo wcześniejsze mi wygasło.
    A konsultantki nie znam żadnej, znajome które były to zrezygnowały….

    Reply
    1. Jula, myślę, że z powodzeniem możesz się zatrudnić w Oriflame i doradzać tej firmie. Na pewno firma z 40 letnim doświadczeniem skorzysta z Twoich doświadczeń i pomysłów 🙂 Próbuj, bo się marnujesz 🙂 Trzymamy kciuki!!!

      Reply
  2. hej jestem konsultantko w oriflame jeżeli chcesz złuż zamówienie u mnie gdzie mieszkasz daj znac jak się zastanowisz

    Reply
  3. Jestem konsultantką Oriflame. Teoretycznie jest idea, że produkt niedostępny w danym katalogu zostaje zapamiętany i kiedy pojawi się w kolejnym katalogu to „zostanie doliczony do następnego zamówienia po cenie z katalogu, w którym był zamówiony i niedostępny.” Jednak z tego co widzę mam nadal 2 produkty (Gabi torba i podkład) niedostępne, wpisując natomiast kody tych produktów w koszyk to s ą one DOSTĘPNE tylko po nowej i wyższej cenie. Podejrzewam, że mogę sobie w nieskończoność czekać aż wspomniane wyżej produkty będą dostępne po cenie z danego katalogu…

    Reply
    1. Sylwia, jak chcesz mieć pewność, musisz skontaktować się z Działem Obsługi Oriflame.

      Reply
  4. Jestem nową konsultantką i chcialam zapytać o to, jeżeli w katalogu pisze np że jeżeli kupisz coś za daną cene to masz dany produkt za tą cene. No ale tam nie ma jakiegos kodu czy coś i nie wiem czy to sie samo zredukuje czy jak?

    Reply
    1. Tak, samo się zredukuje. Podaj przykład.

      Reply
  5. Dzień dobry. Czy jeśli kliknęłam odświerzanie po złożeniu i zatwierdzeniu zamówienia,będzie ono normalnie zrealizowane?

    Reply
  6. Witam siostra wybrala produkty z katalogu ale mam maly problem z cenami bo z katalogu jak policzylam to wyszlo 125zl a na stronie oriflame wyszlo 96 zl wiec jaka cena

    Reply

Leave a Comment