≡ Menu

Informator Klubu Oriflame dla nowych konsultantów

Sposoby płatności w Oriflame

Sposoby płatności w Oriflame post image

Rodzaje płatności to temat niby prosty, ale nastręczający wielu – szczególnie nowym – osobom nieco problemów. W Oriflame mamy do czynienia z trzema rodzajami płatności, a dokładniej z czterema:

  • za pobraniem,
  • płatność z góry (przelewem lub kartą) oraz
  • płatność dwa tygodnie później.

Płatność za pobraniem

Sprawa jest prosta – zamawiamy przez internet kosmetyki a kurier nam je przywozi za 2-3 dni. Kurierowi oczywiście musimy zapłacić – do ręki. Ta opcja płatności wchodzi w grę tylko i wyłącznie w przypadku zamówienia na adres domowy. Nie działa w przypadku dostawy do Oddziału Oriflame, Biura Regionalnego ani paczkomatu.

Dlaczego ta opcja jest aktywna tylko dla dostawy do domu? Kurier jest pracownikiem zewnętrznej firmy, więc kiedy dowozi paczkę „za pobraniem” pod wskazany adres, musi oddać paczkę a zabrać pieniądze. Nikt niestety za Twoją paczkę nie zapłaci ani w Oddziale, ani w Biurze Regionalnym, tym bardziej tego nie zrobi sam paczkomat.

Płatność z góry – online

Płatność online OriflamePłatność z góry (na stronie Oriflame nazywa się tę opcję „Szybka płatność online”) przelewem lub kartą kredytową jest najwygodniejsza w tym sensie, że mamy zupełną dowolność w zakresie miejsca dostawy. Jeśli zapłacimy z góry w trakcie składania zamówienia, możemy jako miejsce dostawy paczki wskazać adres domowy, oddział lub biuro regionalne albo też paczkomat.

eCard – płatność kartą kredytową

Chcąc skorzystać z tej formy płatności, konieczne jest posiadanie karty kredytowej i udostępnienie online numeru tek karty.

eCard – płatność e-przelewem

Jak dla mnie forma płatności najwygodniejsza – potrzebujemy osobisty rachunek bankowy i uruchomioną w tym banku usługę bankowości elektronicznej. Tak samo jak przy płatności kartą kredytową przelewamy pieniądze w trakcie składania zamówienia.

Zamówienia na kredyt, czyli odroczony termin płatności

Kredyt OriflameBardzo wygodne rozwiązanie dla tych konsultantów, którzy składają spore zamówienia i nie mają pieniędzy, aby założyć z góry na zakupy przed otrzymaniem pieniędzy od swoich klientów.

Tak więc w tym wypadku opcję odroczonego terminu płatności trzeba aktywować, bo domyślnie na starcie jest nie aktywna. W tym celu należy dostarczyć do Oriflame (najlepiej przez swojego sponsora) dokumenty – wniosek przyjęcia do Klubu Oriflame oraz ksero obu stron dowodu osobistego.

Po aktywacji kredytu są dwie możliwości:

  • Limit kredytowy 300 zł – dla niepełnoletnich Konsultantów
  • Limit kredytowy 350 zł – dla pełnoletnich Konsultantów, rozpoczynających współpracę z Oriflame

Dla konsultantek obecnych w Klubie Oriflame dłuższy czas są przewidziane większe kredyty.

Kredyt przyznawany jest na okres 14 dni i ustalany jest od daty dostawy towaru na adres zamieszkania Konsultanta, Biura Regionalnego, Filii i Oddziałów.

Jeśli na koncie Konsultanta został przekroczony limit otwartych faktur lub limit kredytowy, a nie został przekroczony termin płatności, to każde kolejne zamówienie może być zrealizowane za gotówkę lub za pobraniem na adres domowy.

***

Jak więc widzicie, możliwości jest aż nadto, co pokazuje tylko, że są konsultanci, którzy mają takie potrzeby. Nie jest sztuką złożyć zamówienie za ok. 350 złotych, czyli 100 punktów, skoro są tacy, którzy w ciągu jednego katalogu wykorzystują swój limit kredytowy w wysokości 2 ooo złotych.

[ratings]
0 komentarzy… add one

Zostaw komentarz