≡ Menu

Dlaczego warto pracować z Wellness i od czego zacząć? – spotkanie z ekspertem Edytą Kurek

Zadaj pytanie – po prostu nagraj pytanie i poczekaj na odpowiedź 🙂


  • Pierwsza zaleta produktów Wellness: wiemy kiedy się kończy (21 saszetek WellnessPack, 21 porcji SuperShake`a, 30 kapsułek astaksantyny, 30 tabletek wapnia), więc możemy towarzyszyć klientowi i w odpowiedniej chwili zaproponować mu kolejny zakup.
  • Druga zaleta: jest to produkt długofalowy oraz taki, że kupuje się go regularnie.
  • Trzecia zaleta: więcej punktów za wellnessy
  • Rzadko kiedy klienci rzucają się od razu na wszystkie produkty i kupują wszystko – brakuje im wiedzy, brak zaufania – firma kosmetyczna? dlaczego sprzedaje suplementy? Klienci nie widzą, że dzisiaj to światowy trend, że dzisiaj suplementy sprzedaje już wiele firm kosmetycznych, np. L’Oreal  
  • Dla klienta kosmetyki i piękne ciało jest ściśle związane ze zdrowiem tego ciała – to jest jedna i ta sama planeta. i klient nie musi zostawiać pieniędzy u kogoś innego niż u Ciebie.
  • Mamy super produkt, który zawiera wszystko, czego potrzebuje każdy: WellnessPack i od niego warto zacząć sprzedać 
  • Sprzedajmy klientowi na początek jeden produkt, potem będzie czas, żeby go dokształcać, edukować i informować o właściwościach innych produktów.
  • Wielu sprzedawców boi się wellnessów, bo to rzekomo wymaga wiedzy, ale nie zajmujmy się ludźmi chorymi, bo nie jesteś my specjalistami. Zajmujmy się ludźmi zdrowymi, bo każdy kto chce dbać o siebie i swoją rodzinę wcześniej czy później będzie korzystał z suplementów.
  • Jakość produktów Wellness by Oriflame jest bardzo wysoko, niech o tym świadczy fakt, że dobór firm produkujących i składników trwa 12 miesięcy
  • Trudno opowiedzieć komuś o czymś, jeśli się nie zna tego produktu – nie da się dlatego sprzedać tego, czego nie używamy – inaczej się opowiada o koktajlu, który używamy codziennie, dodajemy różne swoje dodatki a inaczej produkt, o którym się przeczytało przed chwilą. Inny język inny błysk w oku, inna energia, Proponować komuś, aby dbał o siebie i samemu nie dbać o siebie jest słabe.
  • Do kogo jest adresowany SuperShake? 
    – ludzie, którzy mają nadwagę, utrata wagi jest trudna, ludzie nie dają rady, diety są skomplikowane i wymagają dyscypliny, i wiele osób odpuszcza – SuperShake jest świetnym rozwiązaniem dla ludzi, którzy niekoniecznie mają czas, wiedzę, możliwości, aby zadbać o swoją dietę. SuperShake ma pomóc ludziom liczyć kalorie szybko i łatwo, dostarczać witaminy i minerały, które są niezbędne, pomóc przestać głodować i odczuwać z tego tytułu naprawdę niemały dyskomfortu.
    – ludzie, którzy nie mają czasu, którzy podróżują, którzy kupują snickersa lub kanapkę na stacji benzynowej
  • Kiedy sprzedasz już jakiś produkt, np. SuperShake, to pamiętaj o tym, że warto podtrzymać kontakt a nie zostawić klienta samemu sobie. Warto kilka razy zadzwonić i zapytać, dowiedzieć się, co klient myśli, jak się czuje z produktem, rozwiać wątpliwości, jeśli się pojawią, zapytać o smak, potem zapytać, jak działa, dopilnować, żeby klient nie jadł posiłku normalnego oprócz SUperShake 

Podobne wpisy: