≡ Menu

Reklamacja w Oriflame

Co zrobić, jeśli złożyłaś zamówienie, dostałaś paczkę i okazało się, że albo jakiegoś produktu lub katalogu brakuje albo jest uszkodzony? Złożyć reklamację 🙂

Najlepiej zrobić to za pośrednictwem strony Oriflame:

  1. Zaloguj się
  2. Przejdź do sekcji ZAMAWIANIE
  3. Wprowadź swój numer konsultanta
  4. Wpisz numer faktury albo ją wybierz z listy faktur, które pojawią się po wpisaniu numeru konsultanta i przejdź dalej
  5. Na kolejnej stronie wybierz, co chcesz zrobić
    Wybierz, co chcesz zrobić
  6. Otworzy się lista produktów – i teraz musisz wybrać odpowiednie opcje – kliknij zielony przycisk KONTYNUUJ
    Proces składania reklamacji w Oriflame
  7. Na kolejnej stronie wybierz jeszcze, czy chcesz aby Oriflame wysłał brakujący produkt wraz z kolejnym zamówieniem czy w osobnym zamówieniu

Podobne wpisy: