≡ Menu

Informator Klubu Oriflame dla nowych konsultantów

Jak złożyć zamówienie Oriflame przez internet?

Jak złożyc zamówienie w Oriflame?

W związku z licznymi pytaniami nowych Konsultantów o to, w jaki sposób składać zamówienie w Oriflame, zamieszczam poniżej poradnik „Krok po kroku” oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w kwestii zamówień. Miłej lektury!

1. Jeśli chcesz, aktywuj sobie kredyt

Najlepiej przed złożeniem zamówienia mieć aktywny kredyt Oriflame (po rejestracji otrzymasz wniosek – należy go podpisać i z kserokopią obu stron dowodu osobistego przesłać swojemu Sponsorowi).

Dzięki kredytowi (inaczej mówiąc odroczony termin płatności) nie trzeba wykładać pieniędzy na opłacenie zamówienia od razu, jest na to 14 dni od momentu doręczenia paczki. Na początku limit kredytowy wynosi 350 zł. W ramach tego kredytu można złożyć dwa zamówienia, pod warunkiem, że nie mamy w dniu składania zamówienia zaległych, nieopłaconych faktur.

2. Zaloguj się do systemu Oriflame

logowanie-oriflameLogujemy się na stronie www.oriflame.pl używając swojego adresu email lub numeru Konsultanta oraz hasła. Dostaniesz je po rejestracji w Oriflame.

3. Wrzucamy produkty do koszyka

Kolejny krok to wybór naszych produktów. Produkty do koszyka możemy wkładać albo za pomocą formularza zamówień (wpisując kod zamawianego produktu oraz ilość) albo przeglądając wersję online aktualnego katalogu Oriflame (na dole jest możliwość dodania produktów z danej strony do koszyka), lub wyszukując produkt za pomocą wyszukiwarki na stronie i klikając „Dodaj do koszyka”.

W formularzu zamówień wpisujemy kody produktów i ich ilość

W formularzu zamówień wpisujemy kody produktów i ich ilość

Może zdarzyć się brak produktu (produkty z ofert bardzo korzystnych potrafią zniknąć w ciągu jednego dnia), wtedy jego cena i wartość punktowa nie są wliczane w zamówienie. Warto jednak zostawić go w koszyku, bo produkt zostanie doliczony do następnego zamówienia (pojawi się w koszyku), po cenie z katalogu, w którym był zamówiony i niedostępny.

zamawianie-katalog-oriflame

Do koszyka produkty można wrzucić także przeglądając katalog

 

Strona produktu Oriflame

Jeśli nie znasz kodu produktu, skorzystaj z wyszukiwarki i odnajdź produkt

Po zamówieniu wszystkich produktów, wchodzimy w „Koszyk” i sprawdzamy poprawność obecnych w nim produktów oraz ilość każdego z nich (na tym etapie proszę nie sugerować się ceną ani wartością PP, bo obie wartości po obliczeniu w następnym kroku rabatów, ulegają zmianie), następnie klikamy „Dalej”.

Koszyk zakupowy w sklepie internetowym Oriflame

W koszyku możesz zmienić ilość każdego produktu, usunąć produkt. Ceny promocyjne pojawią się dopiero w następnym kroku, po wciśnięciu „Dalej”.

4. Sprawdź szczegóły zamówienia

Uwaga: Na tym etapie można jeszcze korygować zamówienie.

Czy naliczyły Ci się rabaty i zredukowane punkty?

Dopiero po wciśnięciu przycisku „Dalej” widać zredukowane ceny (promocyjne), rabaty i właściwą liczbę punktów za zamówienie.

Zredukowane ceny Oriflame

Ceny promocyjne pojawiają się (redukują) dopiero w widoku Szczegóły Zamówienia

Czy zostały dołączone nagrody?

Dopiero tutaj również pojawiają się ewentualne nagrody wygrane w różnych programach. Niekiedy nagrody – a właściwie kody produktów, które wygraliśmy – trzeba wrzucić do koszyka samodzielnie (zwykle taka informacja pojawia się na ulotkach z daną promocją).

nagrody-oriflame

Dodane do zamówienia nagrody. Można je wygrać w programach Witamy, Lojalnościowym, Sponsorskim itd.

Wybierz sposób dostawy i opłatę za przesyłkę

Za przesyłkę płacisz tylko wtedy, kiedy Twoje jednorazowe zamówienie jest nie mniejsze niż 100 punktów.

Jeśli zamówienie nie osiągnęło 100PP, to wysokość opłaty za przesyłkę różni się od sposobu i miejsca dostawy.

  • Za dostawę do domu zapłacimy 11.90 zł
  • Za dostawę do paczkomatu – 9,90 zł.
  • Biuro Regionalne Oriflame i Oddział Oriflame – 7,90 zł.
Dostawa i opłata za przesyłkę Oriflame

Możesz wybrać różne miejsca dostawy. W każdym przypadku koszty dostawy będą inne.

Uwaga – pamiętaj o produkcie zwalniającym z opłaty za wysyłkę : W Oriflame zwolnione z opłaty za przesyłkę są zamówienia na min. 100 punktów (ok. 260 zł.). Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 100 PP, możesz uniknąć tej opłaty kupując jeden z proponowanych produktów.

Produkt zwalniający z opłaty za przesyłkę w Oriflame

Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 100 punktów, aby uniknąć opłaty za przesyłkę, możesz zamówić jeden z dwóch produktów zwalniających z opłaty wysyłkowej. W każdym katalogu są to inne produkty,

Jego cena także różni się w zależności od miejsca dostawy:

  • Przy dostawie do domu produkt ten będzie kosztował 15,90 zł.
  • Za produkt ten przy dostawie do paczkomatu zapłacisz 13,90 zł.
  • Do Biura i Oddziału – 11,90 zł.

Wybierz sposób płatności

Na etapie Szczegółów Zamówienia możesz też wybrać sposób płatności za swoją paczkę. Generalnie w Oriflame przy zamówieniu przez internet są dostępne 3 sposoby płatności:

  • na kredyt (czyli odroczony termin płatności, który trzeba wcześniej aktywować – zob. informacje w punkcie 2)
  • przy odbiorze, czyli kurierowi do ręki
  • online w trakcie składania zamówienia – płatność kartą kredytową lub przelewem
Sposoby płatności Oriflame

Jeśli wszystko ustawione jest jak należy, wystarczy kliknąć Potwierdź Zamówienie i koniec! Na paczkę czekamy zwykle 2-3 dni. W ciągu dwóch godzin na Twój adres mailowy przychodzi potwierdzenie zamówienia.

O czym warto jeszcze wiedzieć?

  • Zamówienia można też składać telefonicznie ( tel. 224580300), mailowo (zamowienia@oriflame.com.pl), przez sms (tel. 604777962) oraz przez faks (tel. (022)8731250), no i bezpośrednio w Oriflame oraz Biurach Regionalnych.
  • Aktualne promocje Oriflame wyświetlane są w prawej kolumnie na stronie głównej po zalogowaniu.
  • Do każdego zamówienia obligatoryjnie doliczane są dwa katalogu (po 1,50 każdy) i jeden darmowy, płatne można usunąć z koszyka w ostatnim etapie zamawiania.
  • Jeśli nie składałaś zamówienia w Oriflame przez dłuższy czas, (rok lub dłużej) a aktywowałaś wcześniej konto, to wymagana jest ponowna rejestracja. Jeśli zarejestrowałaś się w Oriflame, ale w ciągu dwóch pierwszych katalogów nie składałaś zamówień, Twoje konto Oriflame wygasło i również musisz zarejestrować się ponownie.
  • Możesz składać dowolną ilość zamówień w okresie obowiązywania katalogu (dwa można złożyć w ramach przyznanego limitu kredytowego).
  • Na aktywację konta (złożenie pierwszego punktowanego zamówienia) jako nowy Konsultant masz dwa katalogi, po tym czasie konto wygasa). Po pierwszym zamówieniu konto Oriflame aktywuje się na okres jednego roku.
  • Dostawa zamówień od 100 punktów (PP) – GRATIS.
  • Można zamawiać dla siebie z rabatem 23% od cen katalogowych i/lub dla Klientek (wtedy te 23% prowizji od cen katalogowych jest dla nas).
  • 100 punktów (PP) to około 260 zł.
  • Wpisowe do Oriflame w cenie regularnej to 19 zł (doliczane do pierwszego składanego zamówienia), czasem jest promocja i wtedy to tylko 1 zł! U nas w Orioffice promocja trwa zawsze i opłata wpisowa 19 zł. jest zwracana, kiedy Twoje pierwsze zamówienie wynosi 100 punktów.
  • Jako nowa Konsultantka możesz zamówić dwa zestawy próbek po 1 zł każdy.
  • Zestawy katalogów można zamówić w zależności od potrzeb (szczegóły na ostatniej stronie cennika).

Jeśli masz pytania, zadaj je proszę niżej w komentarzach.

[ratings]
0 comments… add one

Leave a Comment